Меню
Київ, вул. Васильківська, 7/7
Пн-пт - 09:00 - 18:00
Сб - вихідний
Нд - вихідний
Графік роботи магазину:
  • Пн-пт - 09:00 - 18:00
  • Сб - вихідний
  • Нд - вихідний
+38 (050) 994-89-88

Повернення товару

Умови повернення товару
Партнерами інтернет-магазину Steel-Evolution є виключно офіційні представники брендів. Сумнівів в якості товару, що купується у вас не виникне, але, відповідно до Закону про захист прав споживачів, можливість повернути невідповідний заявленому товар є у кожного покупця.

Гарантії, підкріплені законодавчо
У Законі зазначено, що продукція належної якості, що не підійшла покупцеві з яких-небудь причин (розмір, колір, зовнішній вигляд), може бути обміняна на аналогічну з необхідними характеристиками. Але в переліку товарів, обмін яких можливий, є винятки. Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, згідно з яким парфюмерно-косметична продукція відноситься до сегменту товарів, що не підлягають поверненню після придбання. Крім косметично-парфумерних продуктів, обміняти не можна нижню білизну, засоби особистої гігієни, дитячі товари, інструменти для манікюру і педикюру. Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям і надаємо можливість обміняти придбаний товар при дотриманні декількох умов.

Що можна обміняти?
В асортименті продукції нашого маркету представлена ​​велика кількість товарних позицій з різних категорій. Ви можете здійснити повернення протягом 3-х днів після отримання придбаного товару, якщо він:

  • не включений в перелік виключень до Закону про захист прав споживачів (Постанова Кабінету Міністрів України №172 19.03.1994);
  • може бути зарахований до товарів неналежної якості;
  • не відповідає опису вкладення посилки (кількість позицій, комплектація, вид упаковки);
  • не був використаний після отримання;
  • знаходиться в тому ж вигляді, в якому був придбаний (в наявності оригінальна упаковка, інформаційні вкладиші);
  • є саме тією товарною позицією, яка була куплена в нашому інтернет-магазині.

Важливо! Завжди перевіряйте комплектність посилки і її відповідність опису безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.

Як обміняти або повернути товар?
Якщо придбана продукція може бути віднесена до однієї з категорій невідповідності і всі вимоги до повернення товару дотримані, покупцеві необхідно зробити кілька нескладних дій:

  1. Cфотографуйте в хорошій якості сам товар, присутній брак, етикетки, упаковку;
  2. Надішліть на пошту інтернет-магазину Steel-Evolution всі фото, додавши лист c позначкою «Повернення»;
  3. Дочекайтеся дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей повернення або обміну.

Важливо! Якщо оригінальна упаковка товарної позиції не збереглась, порушена, має сліди використання повернення не може бути здійснене.

Як відбувається повернення коштів?
Якщо товар повертається на умовах «Повернення», а не обміну, гроші будуть повернуті шляхом банківського переказу на той розрахунковий рахунок, який вказав покупець. Після отримання нами товару повернення грошових коштів буде проведене протягом 5 робочих днів.

Що варто знати?

  • Завжди оглядайте товар при отриманні в присутності співробітника поштової служби, кур'єра нашого маркету, при самовивозі;
  • Ми не приймаємо товар, який вже був у використанні, носить сліди використання або упаковка якого відсутня;
  • Про невідповідність зовнішнього вигляду товару необхідно повідомити відразу при розпакуванні посилки;
  • Якщо в присутності кур`єра, співробітника поштової служби, менеджера або при самовивозі товар не був позначений як невідповідний заявленому, претензії до його якості не приймаються і повернення здійснене бути не може.

Важливо! Продукція неналежної якості - та, яка містить дефекти або не відповідає заявленим виробником характеристикам. Невідповідність оформлення, дизайну упаковки від того, яке заявлене в описі на веб-сайті не є причиною для повернення позиції. В реальності колір упаковки і самого товару можуть відрізнятися від тих, які відображає монітор.